HERON Elektrocentrála rámová benzínová, 230V, 3,5kW, elektrický štart 8896141
- podvozková sada s pevnými gumovými kolesami a sklápateľným madlom výrazne uľahčuje manipuláciu so strojom
- motohodiny - digitálny multifunkčný merač umožňuje merať dobu prevádzky od štartu, celkovú dobu prevádzky od prvého štartu, napätie a frekvenciu
- AVR regulácia výstupného napätia systémom AVR chráni vaše elektrospotrebiče pred poškodením (pri dodržaní správneho spôsobu zapojenia)
- dve 230V zásuvky s prúdovou zaťažiteľnosťou 16A umožňujú k elektrocentrále pripojiť dva na sebe nezávislé spotrebiče
- elektrocentrála je vybavená 12V/3,8A zásuvkou s jednosmerným prúdom a súčasťou príslušenstva sú taktiež nabíjacie káble, vďaka ktorým je elektrocentrálou možné dobíjať 12V olovené autobatérie
- nižšia hlučnosť vďaka novému typu výfuku a silnejšiemu alternátoru
- elektrický štart elektrocentrály zaisťuje AGM gélová bezúdržbová batéria s dlhou životnosťou, dobíjaná chodom elektrocentrály
Tip pre používanie elektrocentrál:
Pri kúpe elektrocentrály odporúčame si dokúpiť hneď jednú náhradnú zapaľovaciu sviečku. Je to najčastejšia závada, keď elektrocentrála nefunguje.
Používajte kvalitnejší benzín (príklad na Shell, W-power) , hlavne keď má elektrocentrála dlhé prestoje. Bežný benzín po 3 mesiacoch degraduje.
Ak viete, že bude elektrocentrála dlhšie odstavená, tak pred jej vypnutím najprv zatvorte palivový kohútik prívodu benzínu, aby sa benzín v karburátorovej komore spotreboval. V opačnom prípade a hlavne pri nekvalitnom benzíne degradácia benzínu výtvára hustú hmotu, ktorá zalepí karburátor a zbytočne to budete musieť servisovať. Nieje to závada elektrocentrály ale jej obsluhy.
Ak elektrocentrála nefunguje, sú dve najčastejšie závady:
1. zapaľovacia sviečka je zlá. Iskru môže dávať, keď je vyskrutkovaná, ale pod tlakom už nemusí.
2. skontrolujte hladinu oleja. Nesmie byť málo ani veľa.