HERON benzínová eletrocentrála 2,3Kw 8896411
Táto elektrocentrála je určená k používaniu v stavebníctve a pri montážnych prácach, ale taktiež ako záložný zdroj elektrickej energie pre mobilné servisné strediská.
Stroj je vybavený jednotkou AVR, preto je s ním možné, s použitím prepäťovej ochrany, napájať aj spotrebiče vybavené jemnou elektronikou. AVR regulacia vystupneho napatia systemom AVR chrani vase elektrospotrebice pred poskodenim (pri dodrzani spravneho sposobu zapojenia)
Elektrocentrála je vybavená automatickým systémom kontroly stavu oleja, ktorý v prípade nízkej hladiny oleja motor vypne a zabráni tak jeho poškodeniu.
Rámová elektrocentrála je dodávaná so synchrónnym alternátorom s kvalitným mosadzným vinutím, ktoré výborne odoláva tepelným náporom pri dlhodobej záťaži.
Je osadená na štyroch silentblokoch v masívnom ochrannom ráme, ktorý chráni stroj pred poškodením a uľahčuje prepravu.
velkost nadrze umoznuje az 16 hodin nepretrzitej prevadzky (v zavislosti na zatazeni)
digitalny merac motohodin umoznuje stanovit cas pravidelneho servisneho cyklu
Konštrukcia nevyžaduje za podmienok ČSN-ISO 8528-8 uzemnenie.
Možné príslušenstvo, viď záložka príslušenstvo:
8896411A: startovaci set s krytom
8896411B: filter vzduchovy
8898104: podvozkova sada
SVLR17YC: sviecka zapalovacia
Tip pre používanie elektrocentrál:
Pri kúpe elektrocentrály odporúčame si dokúpiť hneď jednú náhradnú zapaľovaciu sviečku. Je to najčastejšia závada, keď elektrocentrála nefunguje.
Používajte kvalitnejší benzín (príklad na Shell, W-power) , hlavne keď má elektrocentrála dlhé prestoje. Bežný benzín po 3 mesiacoch degraduje.
Ak viete, že bude elektrocentrála dlhšie odstavená, tak pred jej vypnutím najprv zatvorte palivový kohútik prívodu benzínu, aby sa benzín v karburátorovej komore spotreboval. V opačnom prípade a hlavne pri nekvalitnom benzíne degradácia benzínu výtvára hustú hmotu, ktorá zalepí karburátor a zbytočne to budete musieť servisovať. Nieje to závada elektrocentrály ale jej obsluhy.
Ak elektrocentrála nefunguje, sú dve najčastejšie závady:
1. zapaľovacia sviečka je zlá. Iskru môže dávať, keď je vyskrutkovaná, ale pod tlakom už nemusí.
2. skontrolujte hladinu oleja. Nesmie byť málo ani veľa
výkon max./menovitý 2,3kW/2,0kW
napätie/frekvencia 230V/50Hz
počet fáz 1
účinník 1
AC menovitý prúd 8,7A/230V
DC menovitý prúd 8,3A/12V
typ motora: benzínový, štvortaktný jednovalec
s OHV rozvodom, obsah 163ccm
štartovanie ručné
max. výkon motora 4,0kW (5,5HP)/4000minˉ1
spotreba cca 1,4 l/h pri 2,0kW (0,7 l/kWh)
objem nádrže 12l
rozmery (výška x šírka x dĺžka) 45x45,5x58,7cm
hmotnosť (bez náplní) 41,3kg
výkon |
|
max. výkon: | 2,3 kW |
menovitý výkon: | 2,0 kW |
parametre |
|
napätie: | 230 V |
frekvencia: | 50 Hz |
počet fáz: | 1 |
typ motora: | 4 takt |
účinník: | 1 |
palivo: | benzín |
počet valcov: | 1 |
rozvod: | OHV |
obsah: | 163 ccm |
štartovanie: | ručné |
max. výkon motora 4000/min: | 4,0/5,5 kW/HP |
AC menovitý prúd: | 8,7A/230V |
DC menovitý prúd: | 8,3 A/12V |
objem nádrže: | 15 litrov |
spotreba pri 75% zaťažení: | 0,5 l/kWh |
rozmery |
|
výška: | 45 cm |
šírka: | 59 cm |
dĺžka: | 44 cm |
hmotnosť: | 43 kg |
vybavenie |
|
AVR: | áno |
Voltmeter: | áno |
Oil Control: | áno |
Ukazovateľ paliva: | áno |
Počítadlo motohodín: | áno |
vidlica na 230V: | áno |
kľúč na sviečku: | áno |
kábel so svorkami k 12V zásuvke: | áno |